tisdag 11 januari 2011

häst&hopp

Överraskning! På torsdag ska jag provrida i en hoppgrupp! Iiiih, redan sjukt nervös. Det ska bli så fantastiskt roligt, hoppas att det går okej och jag inte är totalt jättedålig. Va ju ändå 4 år sedan jag satt på en häst senast. Känns lite maxat att börja med markarbete i en grupp på hög nivå men jag får hoppas på det bästa.

Provade lite ridkläder igår och det va härligt, dels att jag kunde få på mig dom, men också känslan av att det kändes så familjärt. Nu vill jag storshoppa stövlar, spön och ridskjortor!

Tror ni dom kommer mobba mig för att jag inte har ridstövlar? Har bara skor nu...

Aaaah, kan inte sluta tänka på detta!
Nu ska det snart stekas pannkakor högt och lågt, min specialité!

1 kommentar:

  1. Men vad ser jag!? Har du en blogg och säger ingenting?? ;) Vad kul! Här ska följas :) Ingen bebis här ännu så jag har startat en ny som tidsfördriv..! Kram!

    SvaraRadera