torsdag 13 januari 2011

en drömmare

Jag är en drömmare. Dagdrömmer en hel del, tänker, funderar och analyserar massor! Men framförallt drömmer jag på nätterna. Det är ovanligt att jag vaknar och inte kommer ihåg vad jag har drömt. När jag var liten gick jag ofta i sömnen och fortfarande pratar jag mycket när jag sover.

Inatt var jag till exempel polis, en kollega på Akuten var min chef och jag skulle förhöra två fångar som var legosoldater i Främlingslegionen. De satt i ett litet källarhål och jag fick hasa mig ner för en liten smal trappa, höll på att fastna men kom tillslut ner. Var helt livrädd, det var kolsvart och jag hade bara en liten ficklampa med mig. Men fångarna visade sig vara rätt schyssta och sen vaknade jag.
Någon drömtydare som har en aning om vad detta betyder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar