lördag 8 januari 2011

gäsp

Mästarens blomma har precis tassat upp ur sängen. Jag har lagat mig lite frukost och nu kurar jag ihop mig i soffan... burr! Natten var trevlig med inget spektakulärt (jag har alltså jobbat). Dessutom har jag sovit på tok för länge, när jag går av borde jag sova max 4 timmar, det blev fem så vem vill sitta uppe och uggla med mig inatt?

Ikväll ska vi vara sådär stadskäcka och kila ut runt fem-snåret. Sitta i baren på Mañana och kanske sippa en Mojito och samtidigt slåss med alla andra för att få en bord på detta överfulla ställe. Vet inget ställe som är så fullt som detta, du måste boka minst en månad i förväg, kanske två om ni är fler än fyra gamar. Hade de inte haft så god mat hade jag aldrig tagit mig dit igen. Men allt är fantastiskt, maten, inredningen och stämningen! I love food visar sig här i sin yttersta bemärkelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar