söndag 1 maj 2011

vaknat till liv efter gårdagen


Började ju helgen med att åka till Malmö och hälsa på J&K, mys mys mys! Jättefint har de fått i lägenheten och vi blev uppassade med fantastisk mat och härligheter!

Gick en sväng på stan först, fick grymt elakt skavsår på både hälar och tår, impulsköpte ett par turkosa sneekers (som visade sig vara försmå men jag ska byta). Det va varmt och soligt och på lördag fm tog vi en långpromenad i stadsparken och fikade på mysigt café.
Sen susade vi hem och jag kilade iväg på 25-årsfest och inflyttningsfest. Riktigt skojigt och massa kul folk. Drog hemåt via avenyn, träffade på min snygging där som tog sitt ansvar för vår ekonomi och stadens säkerhet sen kom jag äntligen hem.

Seg idag men jag får ta och tagga till, ska jobba i em!

Hur var en valborg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar