torsdag 26 maj 2011

en fin torsdag

Efter en hel del uppsatsfix tog jag och S en promenad ner på stan till Emma. Mötte upp Johanna och åt gudomlig middag som värdinnan snott ihop. Önskade jag tagit en bild så ni fått sett det mumsiga. Inte nog med det så fick vi också supersmaskig efterrätt!
Fin kväll.
Tyvärr var jag tvungen att cykla hem efter ett par timmar och kila iväg till stallet. Red på Lirika, en hetlevrad liten dam, men det gick rätt okej!

Det är fint det där hur man passar ihop med vissa människor. Som tjejerna idag, vi är från olika städer från början, så möts vi här på jobbet i olika faser och bara gillar varandra. De är så fina och jag är mycket glad att jag får vara deras vän. Men vi saknar alla vår lilla Maräng, hoppas hon kommer hit snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar