tisdag 31 maj 2011

Magister om jag får be

Imorgon får jag min Magisterexamen! Hur maffigt låter inte det? Ännu ett berömmande inlägg men jag är stolt över mig själv att jag tagit mig igenom denna vidareutbildning utan en enda omtenta eller nåt! (hade inte det de tre första åren heller, hehe...Plugghäst kanske man säger om såna som mig?)

Imorgon är jag Anestesisjuksköterska och ett stort mål för mig är uppnått!

Tacksam är jag över all hjälp jag fått från min älskade, han har stöttat, peppat, dragit ut mig på träning för att lufta mina tankar, försörjt oss båda och funnits där!

Imorgon är jag kvalificerad för att söva folk, fria luftvägar med hjälp av material, ge superkompetenta läkemedel och allt möjligt. FATTA VAD STORT! Helt galet och jag är så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar