torsdag 5 maj 2011

hemma i sthlm

Jag är hemma i sthlm nu. Mys. Tågresan fick bra, tackar som frågar! Hade en störig man bredvid bara, han snörvlade och hostade rätt ut oavbrutet, rätt otrevligt. Sen sörplade han sitt kaffe och luktade lite svett. Det va svårt att se något positivt i honom efter detta. Men nu ska jag inte klaga.

Pappa hämtade mig från tåget, så snällt! Nu ska jag krypa ner i sängen i gästrummet och sova gott. Det luktar så mycket hemma här. Skönt och tryggt.

Imorgon blir det storstaden för min del. Ska klippa mig hos fina Evelina (har kvar min frisör här uppe för hon är bäst!!!) Hon har bytt salong nu så det ska bli spännande. Från Gamla Stan till Kungsholmen. Sedan ska vi luncha och därefter ev fika med min gamla fina barndomsvän.

Sen vet jag inte vad kvällen bjuder på. Mamsen kommer hem från Oslo iallafall, tydligen nån jobbgrej. Det kommer bli en toppendag i vilket fall! Jag längtar efter att vakna upp imorgon och bara vara ledig och göra roliga saker, jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar