tisdag 10 maj 2011

tung dag

Otroligt tung dag med uppsatsen idag. Våra hjärnor kändes lika små som Nalle Phu's (alltså mycket små) och allt gick trögt. Fick ändå en del gjort men vi gav upp redan vid ett. Suck.

Cyklade hemåt och svängde förbi plantskolan som det heter. Köpte på mig en massa blommor och jord men insåg att jag aldrig kommer gå iland med att få hem detta. Fick cykla hem och återvända med bilen. Efter en tur på den hemska ön (Hisingen), jag var tvungen att köpa en blomlåda för den jag ville ha var slut på första stället, kom jag äntligen hem och plantera.
Så nu har vi en prunkande balkong och på sidan hänger även en tomatplanta och så har jag sått sockerärtor. Spännande.

Vi gjorde alltid det när vi va små och det är supergott. Hoppas de växer fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar