onsdag 4 maj 2011

är vi vampyrer?

Undrar vad våra grannar mittemot tänker om oss. Vi har persiennerna neddragna nästan jämt. Jag brukar dra upp dom titt som tätt och J drar ner :)
Nämen som denna veckan, vi går om varandra hela tiden. Tex först måndag natt-persienner nere, sedan tisdag morgon och jag drar upp och går till Sara. J drar ner när han dricker morgonkaffe i soffan för solen stör. På eftermiddagen sover J inför nattjobb och har fortfarande nerdraget, på natten sover jag och på morgonen (onsdag är vi på nu) sover J igen, på em går han upp och drar inte upp pga solen stör morgonkaffet:). Jag kommer hem när J går till jobbet för att jobba kväll och orkar inte dra upp för att jag snart ska sova. Imorgon kanske persiennerna dras upp runt lunch om man har tur!

Summa summarum. Vi rör oss uppe väldigt olika tider dygnet runt, det kan tändas upp vid tre på natten (när J jobbat ngt pass med konstig sluttid) eller vara neddraget i flera dagar. Hmm. Undrar om vi har någon nyfiken granne som studerar vårt beteende och undrar vad vi är för filurer.

Men vi är normala! Lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar