lördag 26 februari 2011

true blood

Förresten, har jag missat nåt? Har True Blood säsong tre börjat gå på någon kanal? Den serien är ju hysteriskt bra och jag bara älskar Alex Skarsgård (har väl typ alla gjort sedan "Vingar av glas" som för övrigt är den bästa filmen) och också han som va "övervampyr" men som dog där i soluppgången ni vet. Tårarna rann utför kinderna i den scenen, så fint.
Detta är den enda vampyrserie jag pallar att kolla på bara för att Alex är med. Kan inte se vampyrfilmer och knappt denna faktiskt för jag är så mörkrädd, inbillar mig saker och vågar inte va själv. Men samtidigt är det ju så kittlande och spännande att jag inte kan låta bli.

Hoppas att svt köper säsong tre så man slipper reklameländet sen, om den nu inte går ngn annanstans?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar