söndag 27 februari 2011

söndagsmiddag

Jamenvisst, fashionabel söndagsmiddag blev det, Flygande Jakob. Gott! Vi åkte hem hit efter mötet och lagade mat, sex stycken i köket, underbart! Jag är alltså inte ironisk utan tycker det är härligt med många fina vänner samtidigt. Gemenskap på hög nivå, avslutade med två parti Bezzerwizzer, Lorins tog hem båda omgångarna.

Gick till gymmet, har ett sånt där provkort men när jag kom dit va det inte bemannat och då kommer jag inte in. Men så hade jag killens kort i träningsväskan och gick in med det. Läste sen att det är absolut förbjudet att släppa in obehöriga (de som inte har kort) på sitt kort och man blir ju filmad när man går in. Fick total ångest nu och antar att jag kommer bli avstängd, jag har ju alltså ett kort (gäller tills imorgon) men tror att de kommer spana in övervakningsfilmen och synka den med vilka som blippat sitt kort och inse att jag gått in på killens kort, dom kan ju inte se att jag har ett eget. PANIK! Kul att bli avstängd nu när jag ska köpa ett kort imorgon för de pengar som finns kvar av lönen...
Tror ni dom synkar eller bara kollar så folk går in med kort? Jag är så nervös. Kommer skämmas ihjäl när dom går på mig och säger att jag är avstängd för all framtid :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar