torsdag 24 februari 2011

övermannad

Jag har hamnat i en sån där trötthetsfälla igen. Så trött hela tiden. Har som vanligt haft en sjukt intensiv och bra vecka på praktiken, mitt tangentbord verkar fungera igen (om man bara skjuter upp saker tillräckligt länge verkar det fixa sig, som t.ex. grejen jag skulle sätta upp i garderoben, hinner ju aldrig iväg och köpa så en dag stod mannen och fixade när jag kom hem. Skönt. Ska bara se till att sy upp tyget som ska dit...) och nu äntligen hemma i soffan!

Har fixat och lagt alla räkningar som var sjukt omfattande denna måndag, suck! Blir liksom inga pengar över efter att räkningarna är betalade och maten inhandlad. Snål månad med andra ord. Men men, snart är jag färdig med plugget och då kommer det ramla in dineros igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar