tisdag 22 mars 2011

dubbelpass

Igår va jag på gymmet, kom hem och åt lunch och ett par timmar senare genomförde jag årets första löptur! 3,4 km i skogen blev det, va rätt isigt så fick vara lite försiktig men det gick toppen!
Som om det inte vore nog så vaknade jag runt åttasnåret idag och sprang en runda innan frukost! Jag är chockad över mig själv!!! Tyvärr ramlade jag i en isig backe men blåmärken har inte stoppat mig innan så jag fortsatte. Har rätt ont i benhinnorna, brukar få det i början så jag hoppas det går över snart. Höfterna (eller snarare höftkulan) gör också ont, jag låter som en tant jag vet. Jag byter skog varje år, provar ut på löplabbet och har extra sulor i (pronerar som jag vet inte vad) så det borde inte va därför.

Så efter två dagar med dubbelpass (har precis kommit hem från gymmet) borde jag ta tag i skolarbete och bla bla bla men det är ju så tråkigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar