fredag 4 mars 2011

denna hemlighet

Jag har en del läsare, inte jättemånga men en del. Men absolut inte hundra som jag fattat att några vars bloggar jag läser har. Jättemycket ju! Helt fantastiskt faktiskt, ni skriver fint och bra men bara det att så många läser, jag gillar't.

Förstår ju att det kunde va bra att typ lägga upp på Facebook varje gång man uppdaterar och så men eftersom min käreste inte vet om att jag bloggar (det är alltså en hemlighet för honom som kanske berättas någon gång, bröllopet möjligtvis?) och det är en hemlighet för att jag tycker det känns lite kul. Tanken är ju inte att jag ska hänga ut han på något sätt eftersom jag vet att han inte skulle gilla det, inga bilder eller så. Men jag älskar att skriva (mest berättelser men ändå) och som ni vet är det nice att skriva av sig lite om allt möjligt!

Men i och med att jag inte kan göra "reklam" för mig offentligt så antar jag att min läsarsiffra inte kommer bli den högsta (det är ju inte tanken men det är kul att folk läser så är det bara!). Huvudsaken är ju att detta får fortsätta vara en hemlig blogg. Vad vill jag säga med detta? Ingenting egentligen och jag ber om ursäkt för ett totalt meningslöst inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar