fredag 22 april 2011

acetonmissbruket

Jag har inte särskilt många tjejiga grejer jag är såld på. Lagom intresserad av kläder, smink, skor och väskor. Ganska medel, kanske under. Men, nu på senaste har jag blivit mer och mer såld på nagellack!

Jag har ju ett jobb där man inte får ha sånt på sig, inte heller på praktiken och eftersom jag jobbar rätt mycket kan jag typ aldrig ha schyssta naglar. Så nu har det blivit så att så fort jag är ledig nån dag målar jag naglarna. Köper nya lack, jämför och har mig. Sedan får jag efter någon enstaka dag dra fram acetonet, bomullstopsen och tvätta bort.
Det har blivit en liten grej, bara för att jag inte kan ha det så vill jag det! Väldigt mycket!
Det går åt mycket lack och aceton hemma nu, J kan inte andas i ångorna som blir säger han.

Men nu har jag faktiskt tre lediga dagar. Imorgon blir det lackning. Är sugen på Summer Red, känns ju så varmt och härligt ute....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar