onsdag 31 augusti 2011

it's the end of an era!

Kom precis på att efter lördag finns det ingen anledning för mig att kolla på bröllopssajter, köpa bröllopsmagasin och kika på buketter i tid och otid. Önskar lite att jag hade gjort det mer, fast ändå inte. Sjukt jobbigt också.

Det är även slutet på att "bara" vara ihop. Snart kommer vi vara gifta. Slutet på att ha egen lägenhet (fast det har jag ju inte haft på 1,5 år), slutet på att inte ha en (två!) ringar på ett visst finger och slutet på att drömma om Mr Right,

Och åh vad härligt det känns för då blir det början på att få en man, att få vara hans fru, att få vara gift och spendera resten av mitt liv med den jag älskar så innerligt! Början på att få ha mina fina ringar som ett bevis på att just vi hör ihop (vi har en text som börjar i Johans ring och slutar i min, går helt enkelt inte att separera oss :)). Början och fortsättningen på att drömma om min andra halva och det liv vi har och får tillsammans.

Fint känns det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar