torsdag 2 juni 2011

Färdig Anestesisjuksköterska

Ja, igår blev jag anestesisjuksköterska! Tog min magisterexamen och kan lägga ytterliggare 60 högskolepoäng på hyllan. Känns hur bra som helst!

Vi firade på skolan vid tio redan, när de sista uppsatsen var färdig, med bubbel, choklad och jordgubbar. Sen åkte vi ut till Långedrag och åt en underbar lunch och därefter tillbaka till Linnéstan och satt i eftermiddagssolen på en uteservering och bara njöt! Blev hungriga igen till slut och susade vidare till Manana och åt tapas och hallonmojito. MUMS!

Kom hem tillslut och hittade lägenheten full av fyra okända damer och tre killar (varav jag kände två, J och A) och dunkande musik. Man kan i detta läget välja att vara sur tjej som vill sova eller vara trevlig tjej som absolut kan tänka sig lite hemmadansande. Jag valde det senare och hade en kul timme med partysugna tjejer, trevliga va dom! När de drog ner på stan stupade jag i säng, så trött! Varit vaken i tjugo timmar ungefär.

En sån fin dag alltså, ska försöka få hem lite bilder så jag kan dra upp nåt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar